هیچ وقت برای تغیر کردن دیر نیست

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

هیچ وقت برای تغیر کردن دیر نیست ما در زندگی اغلب کاری انجام میدیم که بقیه دوست دارن بخاطر همین هیچوقت از زندگی راضی نیستم  در واقع مشکل ما پول نیست یا مشکلات دیگه بلکه مشکل اصلی زندگی اغلب ما اینکه به ما یاد ندادن چطور شاد باشیم و شاد زندگی کنیم یاد ندادن بخندیم یاد ندادن وقتی ناراحتیم گریه کنیم هیچکدوم از ما داد زدن بلد نیست مشکل اصلی ما اینکه به ما یاد ندادن چطور باید زندگی کنیم و اغلب کاری انجام می دیم که بقیه دوست دارن نه خودمون و طوری زندگی می کنیم که دیگران راضی باشن نه خودمون بخاطر همین هیچوقت شاد نیستیم و بلد نیست چطور شاد باشیم ما می تونیم با چیزای خیلی کوچیک شروع کنیم  باید سعی کنیم از شرایطی که دارم لذت ببریم ما می تونیم در بدترین شرایط بهترین لذت ببریم به شرط اینکه بلد باشیم باید سعی کنیم فکر خودمون روی چیزای خوب زندگی متمرکز کنیم    

وقتی بارون میاد بجای خیس شدن به این فکر کنیم وای عجب بارون قشنگی و از خیس شدن لذت ببریم زیر بارون آروم راه بریم اجازه بدیم تا قطره های بارون صورتمون نوازش بده  یا خیلی چیزای دیگه من خودم از آدمایی بودم که هیچوقت شاد نبودم فکر می کردم پول داشته باشم شاد میشم یا فوق قبول بشم ولی هیچکدوم منو شاد نکرد چون من بلد نیستم شاد باشم حتی فکر می کردم ازدواج کنم شاد خواهم شد ولی الان به این نتیجه رسیدم اینا شادی به ارمغان نمی یارن بلکه وقتی شاد میاد خودمون بخوایم شاد باشیم من دارم سعی می کنم روش زندگی تغیر بدم به همین خاطر تصمیم گرفتم شاد زندگی کنم و جوری زندگی کنم انگار امروز آخرین روز زندگی منه

نظرات 1 + ارسال نظر
iden یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

salam
veblageto didam
kheyli khob o ghashang bod
rasti in link ro hatman bebin
http://65.75.252.236/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد