خندیدن

مهم نیست چکار می کنید مهم نیست کجا هستید مهم نیست چرا هستید ولی سعی کنید بخندید  چون حتی اگه الکی بخندید باز از الکی خندیدن خودتون خندتون میگره   

وقتی اتفاق بدی براتون میفته دنبال این باشید که چه چیز خنده داری توش هست و به اون بخندید آره زندگی همینه خندیدن  خندیدن خندیدن مهم نیست بقیه چی میگن مهم تویی مهم فقط خود تویی سعی کن کاری که دوست داری انجام بدی که بعدش دیر نشه آره هرکاری یه زمانی داره سعی کنید تو همون زمون انجامش بدید حتی اگه قلبتون دیگه توان شاد بودن نداره حتی اگه تحقیر میشین توسط کسی دوستش دارین فقط به این جرم که اون فکر می کنه آویزونش شدیدن بازم بخندید   

اگه سیگاری هستید از سیگار کشیدن لذت ببرید اگه نماز می خونید ازش لذت ببرید اگه بدید حتی از بد بودن لذت ببرید اونموقعه است که تو کارتون خلوص دارید ولی باخودتون روراست باشید اینکه خیلی مهمه که روراست باشید مهم نیست چند سالتون مهم نیست ( من ۲۷ ) مهم اینکه دیگه به این سن بر نمی گردید  

ما آدما همیشه در حال حسرت خوردنیم بیاد حسرت نخوریم امروز دیگه بر نمی گرده مهم نیست تو زندگی چی دارم مهم اینکه از چیزی که دارم لذت ببریم حتی اگه از بیچیزی لذت ببریم  

 

بیاد کاری انجام بدیم که دوستش داریم آره باید کارهای انجام بدیم که دوست دارم  

 

این اصل زندگی و راز زندگی  

 

واقعیت قبول کنیم و از واقعیت لذت ببریم

نظرات 2 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

عالی بود...لینکتون میکنم..منم تو روزانه هام که صفحه ای گذاشتم به نام اصل 90 به 10 زندگی...حتما بخونید

مریم دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

جالب بود.من دوست دارو بعضی هارو خفه کنم!!ژس باید این کارو بکنم و لذت ببرم...از شوخی گذشته حرف هات درسته.ما فقط یه بار به دنیا میایم و یک بار فرصت زندگی داریم پس باید کاری رو انجام بدیم که دوست داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد